Nudimo LED zaslone, po katerih je možno hoditi ali celo voziti avtomobil. Pohodni zasloni združujejo trpežnost in visoko ločljivost digitalnega prikaza z možnostjo uporabe na talnih površinah. Takšni zasloni so zasnovani tako, da prenesejo težo in pritisk, kar omogoča njihovo uporabo na različnih mestih, kot so plesišča, javne površine, razstavišča, in celo ceste ali parkirišča.

Glavne značilnosti pohodnih LED zaslonov:

  • Trpežnost: Zasloni so izdelani iz izredno trpežnih materialov, kot je kaljeno steklo ali posebne vrste plastika, ki zagotavljajo varnost in dolgotrajnost. Materiali so odporni proti udarcem, praskam in vremenskim vplivom.
  • Nosilnost: Zasloni so zasnovani, da prenesejo velike obremenitve, vključno s težo vozil. Nosilnost je ključnega pomena pri določanju, kje se lahko zasloni namestijo in kako se uporabljajo.
  • Visoka ločljivost: Kljub svoji robustnosti in trpežnosti, ti zasloni ne žrtvujejo kakovosti slike. Ponujajo visoko ločljivost in svetlost, kar omogoča jasno in živahno prikazovanje vsebin tudi v svetlih okoljih.
  • Enostavna namestitev in vzdrževanje: Čeprav je tehnologija zapletena, so sistemi za namestitev in vzdrževanje takšnih zaslonov zasnovani tako, da so čim bolj preprosti. To omogoča lažjo integracijo v obstoječe površine in hitrejše reševanje morebitnih tehničnih težav.
  • Interaktivnost: Pohodni LED zasloni so lahko opremljeni z interaktivnimi zmožnostmi, kot so senzorji za gibanje, ki omogočajo uporabnikom interakcijo z vsebino na zaslonu preko gibanja ali dotika.
  •  

Pohodne LED zaslona se lahko uporablja v različne namene, vključno z oglaševanjem, zabavo, izobraževanjem in arhitekturno integracijo. Njihova uporaba omogoča edinstvene in inovativne načine za predstavitev vsebine, izboljšanje uporabniške izkušnje in interakcijo z občinstvom na javnih mestih. Zaradi svoje vsestranskosti in odpornosti so idealni za dogodke, kjer je potrebna visoka stopnja interakcije in vizualne privlačnosti, kot so koncerti, festivali, sejmi, muzeji in razstavni prostori.

Pri izbiri je pomembno upoštevati specifične zahteve projekta, vključno z maksimalno obremenitvijo, željeno ločljivostjo, odpornostjo proti vremenskim vplivom in interaktivnimi funkcijami.

Za vas smo pripravljeni izvesti strokovno montažo in konfiguracijo zaslona, pri tem pa zagotoviti  usposabljanje za upravljanje ter optimalno ravnanje z zaslonom. Naša predana ekipa bo poskrbela za vsak korak postopka, zagotavljajoč, da bo vaš zaslon nameščen, nastavljen in upravljan v skladu z najvišjimi standardi in vašimi specifičnimi zahtevami.

Naši zasloni podpirajo funkcionalnost centralnega upravljanja, kar omogoča uporabnikom, da iz centralizirane lokacije nastavljajo vsebine, sezname predvajanj in urnike za več zaslonov hkrati. To pomeni možnost avtomatizacije celotnega sistema predvajanja vsebin, vključno z nastavitvami za vklop in izklop zaslonov, izbiro vsebin, ki se predvajajo v določenih časovnih obdobjih, dodajanje tekstovnih pasic, reklam, prilagajanje postavitve zaslona in podobno. Za učinkovito upravljanje zaslonov na opisani način je potrebna zgolj povezava z lokalnim internetnim omrežjem, kar zagotavlja preprost in fleksibilen način upravljanja z vsebinami na zaslonih, ne glede na njihovo lokacijo.

V dodatno ponudbo vključujemo raznovrstne senzorje, kot so senzorji za nadzor svetilnosti ali zaznavanje gibanja, povezovalne naprave (SIM / Wi-Fi) ter druge komponente, ki so ključne za optimalno prilagajanje specifičnim postavitvam LED zaslona. Naše strokovno svetovanje vam omogoča izbiro najprimernejših dodatkov, kar zagotavlja, da bo vaš LED zaslon deloval z maksimalno učinkovitostjo in usklajenostjo z okoljem.

Za naše LED zaslone je standardni dobavni rok približno 60 dni, kar vključuje čas potreben za proizvodnjo in proces staranja oziroma stabilizacije LED diod.

V kontekstu LED zaslonov se izraz “pitch” nanaša na “pixel pitch” ali “dot pitch”. Pixel pitch je merilo, ki označuje razdaljo med središči sosednjih pik (svetlobnih elementov ali pikslov) na zaslonu. Meri se običajno v milimetrih in predstavlja gostoto pik na zaslonu. Manjši pixel pitch pomeni, da so piksli postavljeni bližje skupaj, kar lahko vodi do boljše ločljivosti in jasnejše slike.

Na primer, če ima LED zaslon pixel pitch 2 mm, to pomeni, da je razdalja med središči sosednjih pik 2 milimetra. Če ima drugi zaslon pixel pitch 5 mm, bodo piksli na tem zaslonu postavljeni bolj narazen kot na prvem, kar lahko vpliva na jasnost slike, še posebej, če gledamo zaslon iz bližine. Zato je pri izbiri LED zaslona pomembno upoštevati tudi pričakovano razdaljo gledanja in želeno ločljivost, da se izbere ustrezna vrednost pixel pitch.

Izpeljani projekti

Za pravilno delovanje tega spletišča se včasih na vašo napravo naložijo majhne podatkovne datoteke, imenovane piškotki. Sistemski piškotki, ki so nujni za delovanje, so že dovoljeni. Vaša izbira pa je, da dovolite ali zavrnete piškotke analitike in trženja, ki nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas.